wtorek, 26 maja 2015

mały powrót oraz wielkie zmieny

Witajcie kochani! 
Z góry chciałam Was przeprosić,za moją dłuuugą nieobecność,wciągnęły mnie matury i przygotowania do przeprowadzki :) Jest 26 maja,a ja od 4 dni mieszkam już w nowym-starym miejscu!Jestem szczęsliwa i pełna energii! Mieszkam w Anglii,tak w Anglii-w moim wymarzonym miejscu,z wymarzonym mężczyzną.Jutro idę zarejestrować się w agencji,dzięki czemu szybciej powinnam znaleźć pracę.Myślę że wszystko się ułoży i będzie cudownie!Trzymajcie za mnie kciuki,teraz pora po nadrabiać zaległości na waszych blogach.Jednocześnie,pradopdoobnie będzie więcej postów,bo nazbierało się parę nowości :) Jeszcze raz PRZEPRASZAM! Buziaki i miłego dnia
 A przy okazji,pokaże wam moją nową okolicę ;)




9 komentarzy:

  1. Powodzenia! :) w jakim miescie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to super. Ja w Stafford, to jakies 15 min pociagiem od Wolverhampton :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaa.. Prowadzisz bloga! Skapłam się dopiero dzisiaj!
    Fajnie tam masz.. Zazdroszczę. Ja sobie zaczęłam pracować w Carrefourze i tak naprawdę gówno zarobię :<
    Mam nadzieję, że 31/05 pomyślisz o mnie i wypijesz za mnie zdrowie, albo coś tam.. :D
    Trzymaj się tam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra! Wrócilas, jaram sie :D No i kiedy sie przeprowadzilas? Z Tym chlopakiem? Opowiadaj wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WYJECHAŁAŚ, COOOOOOOO! ale fajnie! tzn. gratuluję odwagi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. no co, Danusia nie była wystarczająco biała?! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo fajnie :) U mnie też trochę zmian się szykuje :) W takim razie życzę wszystkiego dobrego i powodzenia w nowym miejscu zamieszkania :)!

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Odwiedzam blog każdej osoby,która zostawi po sobie znak :*