poniedziałek, 4 maja 2015

Hello Mai!

Nareszcie witamy Maj!

Tak,dokładnie!Tak jak napisałam wyżej,nareszcie Maj,czuję że to będzie mój miesiąc,miesiąc pełen stresu,zjedzonych nerwów,zapełnionych dni....ale co z tego!Wiąże z majem tak wiele nadziei,oraz staram się wlać w niego tyle pozytywnej energii jak chyba nigdy wcześniej.Tak,wiem już 4 maja i to końcówka,ale wcześniej nie było czasu i nie ukrywajmy chęci włączać komputer(wszystkie komentarze dodane zostały z telefonu;))Od dzisiaj mam maturę i co najdziwniejsze,egzamin którego bałam się od lat najmłodszych-bo na jednym z egzaminów maturalnych mojej siostry byłam i wtedy pierwszy raz w życiu widziałam ją przestraszoną-nie powiem że olałam,ale zwyczajnie się nim nie przejęłam.W zasadzie,możecie uznać to za nie właściwe i gówniarskie,ale ja naprawdę podchodzę do tego beztrosko.W przyszły weekend,czeka mnie jeszcze komunia w rodzinie,a ja nawet nie mam w co się ubrać.Tym także się nie przejmuje! Ja odliczam,bo do wielkiej przeprowadzki zostało tylko 18 dni,tylko niestety sporo w tym nerwów się zbiera i czas płynie wolniej.Ale dam radę,jak nie ja to kto :) Teraz uraczę was zdjęciami z mojego ogródka,jest ich tylko parę ale aż czuć wiosnę! :)






Ja wiem,że większość zdjęć wygląda tak samo ale po prostu bardzo mi się podobają.Buziaki! :*

15 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia :) Wydaje mi sie, ze takie podejscie do matury jest najlepsze. Nie stresujesz sie, podchodzisz na luzie i pewnie pojdzie Ci bardzo dobrze. Nie ma co sie martwic na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! :) Czuję to samo - nareszcie maj, wreszcie matury, fajnie, chcę to mieć już za sobą. Damy radę! :) Przesyłam wielkiego pozytywnego buziaka na jutro i na wszystkie nadchodzące egzaminy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdęcia :) Nie ma takich samych zdjęć, bo każde jest inne :) Ja natomiast chyba będę bardzo się stresowała na maturze... A już na pewno przed rozszerzoną chemią i biologią :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Ladny blog,może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojtam, kazde zdjecie jest tak naprawde inne i tym sie nie przejmuj :) no i powodzenia na reszcie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ! Widzę że lubisz to robić :) ! Bardzo miło wraca się do takich blogów . Zostanę to na dłużej . Co powiesz na wspólną obserwację ? :o Zaobserwuj i się odezwij . Ja się zrewanżuję :* <3
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Maj to mój ulubiony miesiąc i trzymam kciuki żebyśmy obie miały go udanego i pelnego energii:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no co za kaleka! :D co się stało z tymi felefonami? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo matura nie jest wcale taka straszna :)
    Piękne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne zdjęcia :D Bardzo inspirujące!

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi :D I wish you have a nice month :D
    I don't knew your blog but I really liked the content . And if we replaced followers? If you follow me on GFC I follow back! :D

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie lubię wiosenną scenerię, gdy wszystko budzi się do życia i ocieka wręcz zielenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Maj jest rzeczywiście piękny! Aż nie da sie nie robić zdjeć ;)

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Odwiedzam blog każdej osoby,która zostawi po sobie znak :*