środa, 27 maja 2015

Czas na spacer!

Znacie to uczucie?Jestescie nowi,w nowym miejscu chcecie zobaczyć niemalże wszystko,wszystko co zwiazane z danym miejscem,każdy zakątek.Gdy jesteśmy nowi,wszystko nas interesuje,ciekawi i najczęściej zachwyca.Otóż,ja tak nie mam i to nie ze względu na to,że jestem ignorantką.Moja siostra od 9 lat mieszka w Anglii,może nie na każde wakacje ale przyjeżdżałam,raz na tydzień,raz na 2 miesiące,raz na półtora i ostatni moj przyjazd do siostry to było 10 dni.I chyba te 10 dni,zmieniły moje życie o 180*.Wtedy właśnie poznałam mojego K.,a gdyby nie on,pewnie bym tu nie zamieszkała.Ale wracając do tematu,nie zachwycam się,owszem lubię tę nową okolicę-ale ją znam więc jedyne co mogę,to z przyjemnościa wyjść i czuć się szczęśliwa,w tym miejscu o którym zawsze marzyłam by stało się moim miejscem zamieszkania.:) Tak więc,wczoraj po ogarnięciu formalności związanych z agencją,wróciłam do domu,dodałam pierwszy "od wieków" post i wyszłam na spacer do parku z Arią i kuzynką mojego K.Aria,to ten szalony szczeniak którego Wam pokaże ;)













A wy?Też czujecie taką ciekawość miejscami ledwo co poznanymi?Piszcie!

A teraz zmykam,bo muszę się odświeżyć a na 10 jestem umówiona z panem z agencji,na rejestrację:)
Trzymajcie się ciepło,buziaki :*

23 komentarze:

  1. jaki słodki psiaczek!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pieknie ! a pieseł taki cudowny :3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy szczeniaczek ^^ Na prawdę bardzo ładne miejsca :) Ehh jak ja jestem w jakimś nowym miejscu to najchętniej obeszłabym i sfotografowała każdy jego centymetr ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia kwiatków! Powinnam zapaść się pod ziemię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spacery to najlepszy sposób, by poznać jakieś miejsce. A najlepsze są spacery, na które się nie przygotujemy, czytając np. przewodniki, wtedy wszystko zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe miejsca zawsze mnie intrygują. Może to moja ciekawska natura...
    Piękne zdjęcia!

    Beatapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak? zadowolona z przeprowadzki ;D?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że teraz tam mieszkasz. Zawsze marzyłam o podróży do Wielkiej Brytanii, a co dopiero o zamieszkaniu tam! co do snapa... nie mam, może kiedyś założę bo coraz więcej osób go używa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem, dzisiaj naprawdę nie myślę, mam zły dzień..
    Ty się gdzieś przeprowadziłaś czy co? :'CCC

    Jaką masz nazwę na snapie? Bo mam tyle ludzi, że nie ogarniam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,wyprowadziłam się do Wielkiej Brytanii :) A na snapie nazywam się zuziaczeeeeek:))

      Usuń
  10. o jaki piękny piesek, uwielbiam zwierzaki one są takie słodkie <3

    zapraszam do mnie:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/06/czas-wymyka-mi-sie-z-rak-trzecia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę szczęścia w tej Anglii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia i jaki uroczy psiak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję pracy, piesek śliczny i dokładnie takiego sama chcę mieć, uwielbiam Husky! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Odwiedzam blog każdej osoby,która zostawi po sobie znak :*