niedziela, 26 kwietnia 2015

Spring time,my time

Witajcie kochani!
Ze względu na to że  nie mogę spać,postanowiłam napisać posta,który miał ukazać się dzisiaj wieczorem(jest 1:01:)) Ahhhh! Czy wy też tak uwielbiacie wiosnę?Czujecie jak wszystko budzi się do życia i samemu także chce się żyć!Ja to czuję,całą piersią,nawet wyciągnęłam sukienkę z którą się nie rozstawałam cały dzień.A wierzcie mi lub nie,dla mnie jako dla chłopczcycy z krwi i kości to niesamowicie trudne,ze względu na wygodę.Jakoś nigdy nie lubiłam siebie w wersji dziewczęcej,uważałam że to zupełnie do mnie nie pasuje.
To jest niesamowite uczucie,kiedy czuje się promienie słońca na twarzy,lekki wiatr i rozchodzące się ciepło.Za to kocham tę porę roku,za ciepło i piękny pokaz rodzących się na nowo roślin.Podejrzewam,że jest we mnie jakaś dusza ogrodniczki,gdzieś głęboko ukryta.W zasadzie,gdybym nie wyprowadzała się za granicę to zabrałabym się za florystykę,mam dziwne aspirację na bycie "panią z kwiaciarni" :) Najlepsze jest to,że przez tę pogodę wszystkie moje smutki i zmartwienia-zmniejszyły swoją siłę rażenia-nie mogę powiedzieć inaczej ze względu na to,że wciąż są obecne ze mną i prawdę mówiąc nie odstępują mnie na krok.Tylko ja,postanowiłam truć się tym wszystkim w zaciszu mojego pokoju,a wychodzić do ludzi z uśmiechem na twarzy.W tym tkwi cała magia.Mały szczegół w postaci otwarcia oczu,ujrzenia pięknego słońca za oknem-właśnie on daje tak ogromnego kopa energii do działania!
Macie tu parę próbek,mojej dzisiejszej zabawy aparatem.Haha,tak wiem skaczę od zimy po wiosnę,ale cóż bywa i tak.Jednocześnie chciałam wam powiedzieć,jaką podjęłam decyzję.Początkwo,miał być to blog kosmetyczny,o włosach itp.Jednakże,dochodzę do wniosku że to nie będzie tylko taki blog,wolę pisać swobodnie w każdym temacie i czerpać  tego przyjemność,niż by później miało się to przerodzić w jakikolwiek obowiązek.Mam wiele aspiracji i w miarę możliwości chciałabym się z wami nimi podzielić :) Ostatnio na nowo zaprzyjaźniłam się z moim aparatem,po tymczasowej separacji i moja ogromna miłość do fotografii urosła do dawnych rozmiarów,także pozwólcie że będę realizować siebie.Oczywiście powoli szykuje się post kosmetyczny i pojawi się na dniach,w sumie nie wiem czy taki kosmetyczny aczkolwiek na temat moich włosów.
A tak spędziłam sobotę.Przyznam,że ludzie chyba nie są jakoś szczególnie przystosowani do widoku dziewczyny,która biega z aparatem jak oszalała. But who cares?
Ważne że mi to sprawia radość,zachęcam do tego!Róbcie to,co kochacie,co sprawia że czujecie się szczęśliwi :) To zdjęcie możecie znaleźć na moim Instagramie,na którego serdecznie zapraszam!Zostawcie po sobie jakiś ślad w komentarzu tutaj lub na instgaramie,ponieważ poszukuję ciekawych kont do czerpania inspiracji!

Mam lekkiego świra na punkcie instagrama i snapchata,nawet myślałam by napisać o tym posta,zresztą kto wie,może i tak zrobię :)
A to zdjęcie z dzisiaj jest chyba jedynym moim,nie lubię uwieczniać siebie na zdjęciach,a w sukience to już w ogóle,także wyczyn!Kończąc chciałam jeszcze tylko wspomnieć,że jak wielu z rocznika '96 ukończyłam swoją edukację licealną i jestem z siebie dumna! A teraz lecę poczytać wasze blogi,buziaki! :*

15 komentarzy:

  1. życzę powodzenia w Wielkiej Brytanii :), nowe wyzwania dają nam lepsze perspektywy na przyszłość, świetne zdjęcia z wiosennym klimatem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach też kocham wiosnę :) I czekam na więcej zdjęć, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wioosna <3
    paperlifex33.blogspot.com obs za obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też kocham czuć promienie słońca na twarzy i lekki wiatr:) wiosna bardzo mnie inspiruje:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przejmuj się innymi :) Ważna jesteś Ty to Twoje życie ;))
    a wiaosna u mnie wzbudza podobne odczucia ;) uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosnę też uwielbiam! Najbardziej 'świeża' pora roku :D Temperatury odpowiednie, brak upałów - miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam ciepełko i ciepły wiatr! Wiosna to najlepsza pora roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecia przepiekne, u mnie slonce za oknem;) obserwuje i czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiosna to najpiękniejszy czas do robienia zdjęć, kocham ją za to :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia :D śliczne zdjecia i obserwuje

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/ - zapraszma :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wiosną przechodząc koło kwitnących drzew, kwiatów, traw, whateva zawsze się jakoś tak mimowolnie uśmiecham i to jest właśnie KWINTESENCJA (mądre słowo XD) wiosny! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wiosnę i kocham patrzeć jak wszystko budzi się do życia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Odwiedzam blog każdej osoby,która zostawi po sobie znak :*