niedziela, 19 kwietnia 2015

Góry Stołowe i okolice

Witam was serdecznie!
Na samym wstępie chciałam was wszystkich przeprosić za mało aktywności na blogu,przyczyniła się do tego szkoła oraz,nie ukrywajmy samopoczucie.Po pożegnaniu się z chłopakiem na lotnisku,przyjechałam do domu i pierwsze co,zaczęłam myśleć nad postem.Pisałam go długa,ale jednak nikogo nie zaiteresował,co nie przeczę że przyczyniło się do mojej demotywacjiOczywiście nie oskarżam tu kogokolwiek,bo ja sama zaniedbałam wszystko więc należy mi się! :)
Wracając do tematu dzisiejszego posta,planowałam go już od ponad tygodnia ale,niestety nie byłam w stanie wcześniej go sklecić bo szukałam pracy.I wiecie co?Znalazłam ją,najbardziej durną,nudną,mozolną,odmóżdżającą i z totalnym wyzyskiem...ale pracę.Średnio zależy mi na pieniądzach,robie to po to by nie siedzieć z założonymi rękoma.I tak 22 maja przeprowadzam się do Anglii,a tego dnia wypadają urodziny mojego chłopaka! :) JUPI <3

Święta spędziłam w Górach Stołowych,dla mnie osobiście szału nie ma bo jeżdże tam od 18 lat,ale wszystko zmieniło się odkąd zabieramy ze sobą mojego Kacpra,szczerze mówiąc dzięki temu czuję rodzinną atmosfere.Pojechaliśmy również z rodziną mojego brata,więc tego roku było nas naprawdę sporo :)Góry przywitały nas bielą i ogromną ilością śniegu,jak któryś rok z rzędu na Wielkanoc.Ogólnie rzecz biorąc dni spędzaliśmy na spacerach,wizytach w muzeum czy kopalni i było przyjemnie bardzo.Szczerze mogę wam polecić to miejsce i na lato i na zimę,oczywiście latem mamy wiekszą możliwość chodzenia po górach,co tego roku nam sie nie udało lecz wszystko miało swój piękny,niepowtarzalny klimat.Góry leżą nieopodał Kudowy Zdrój i Radkowa,gdzie można znaleźć wiele interesujących atrakcji:) A teraz pora na zdjęcia,bo to trzeba zobaczyć,nie da się tego opisać!















Wybaczcie że zdjęcia nie są bardziej,hmmmm zbite.Nie umiem ich inaczej poustawiać bo się kręcą :* Życzę miłego dnia i ślę buziaki!

12 komentarzy:

  1. przeprowadzasz się do chłopaka do Anglii? mój też tam jest wyjechał dwa miesiące temu i dopiero za 2 miesiące do niego lecę ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę<3
    A jakie cudowne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 8 zdjęcie jest po prostu MEGA! *O*
    Mi ogólnie też jest przykro, bo moje posty też nie budzą takiego zainteresowania jak wcześniej, no ale cóż..
    Nie dołuj się! Zobaczysz jak szybko minie i czas i znowu zobaczysz swoją miłość życia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega tam jest! Bardzo polecam. Zdjęcia super a w szczególności te w złotej godzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam pięknie ! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być świetnie na tej wyprawie :) W Góry Stołowe bardzo chciałabym pojechać. Wyprowadzasz się w maju? Ale mam nadzieję, że będziesz dawała znać, co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojaa! Ale Ci zazdroszczę! Też chciałabym uciec z Polski na stałe *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, jak dobrze, że niedługo wakacje ;-)

    Nic trudnego malowanie, trudniej zapuścić paznokcie na takie :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. ZABIERZ TEN ŚNIEG MI STĄD!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Odwiedzam blog każdej osoby,która zostawi po sobie znak :*